»Bi rekla, da je treba poseči v tovrstno dejanje. K sreči imamo pri nas v redu dijake in pogovor zaleže, morda občasno kakšna alternativna kazen, kot je pomoč v knjižnici ali zlaganje športnih rekvizitov v telovadnici.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Mogoče še največji izziv v tem trenutku je ponedeljkov začetek šole po počitnicah.«
»Dejstvo je, da tudi učni načrti v slovenskih šolah predpostavljajo razvoj digitalnih kompetenc. Ni pa čisto jasno, v kolikšni meri jih uresničujemo.«
»Če bomo v šole sprejemali prvo triado, torej učence od 1. do 3. razreda, pomeni, da bo zelo velik del šole prazen in se bo dalo lažje zagotavljati povečano razdaljo med učenci, medtem ko v vrtcu te možnosti nimajo.«
»Naša struktura, naša zakonodaja, naša družba, naš sistem, šole, vrtci na to niso prilagojeni. Ve te državem imajo podobne izzive.«
»Marsikatere šole v tem trenutku poročajo o kadrovskih izzivih, takšne spodbude pa so ključne za zagotavljanje novega učiteljskega kadra v prihajajočem obdobju.«
»Obseg in hitrost zapiranja šol ter univerz predstavljata za izobraževalni sektor izziv brez primere.«
»Skoraj v vsaki šoli imamo ruske in ukrajinske otroke, pa tudi otroke z Balkana, iz nekdanjih jugoslovanskih držav. Staranje prebivalstva in pomanjkanje delovne sile bo pripeljalo do povečanih migracij.«
»Zakonodaja je takšna, kot je, in verjamem, da imajo zvezane roke. A pri delu se pokaže, da so do 1. ali 2. opomina nasilneža v šoli še obravnavali, do 3. opomina, ki pomeni izključitev, pa se dogodki kar vrstijo in se ne zgodi nič.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju